Nik West
Bardetreffen headliner Nik West brings her trademark punchy bass playing and magnetic on-stage energy to the festival, no equal when it comes to working up her audience. Prince, Quincy Jones and Santana have all invited her on stage during their concerts: A musician with the energy of a jet engine!