On the Record: Bebe Rexha - Expectations
After a string of EPs and huge success as a songwriter of other stars’ songs, Bebe Rexha has made herself heard without ever releasing an album of her own. This exclusive short film finds the NYC native reflecting on the thoughts and feelings behind Expectations, an eagerly awaited debut LP that cements her place as one of the most magnetic voices in modern pop.