O'Parizad
In the 1970s, pioneers explored the Alps and Himalayas. 45 years later, ski mountaineers retrace their steps, aiming for 8000m and a ski descent via the 1975 French route. O'Parizad is a journey of adventure, friendship, and timeless love for the mountains.