Paavo Järvi conducts Haydn, Mozart and Debussy
Star pianistMenahem Pressler is an exceptional phenomenon with his life devoted to music for over eighty years now. In this concert he plays with Paavo Järvi and the Orchestre de Paris at Salle Pleyel in Paris. On the program: Haydn - Symphony No. 84, Mozart - Piano Concerto No. 27 and Debussy - Claire de lune.