Partners in Crime
Pascal Thomas’ latest adaption of Agatha Christie’s classic short story collection. This new adventure stars the return of Catherine Frot (The Page Turner) and André Dussollier (A Very Long Engagement, Amélie) as the infamous Mr. and Mrs. Beresford, mixing together the usual ingredients of mystery, thrills and suspense, with an added dose of craziness! Prudence Beresford and Bélisaire decide to take a well deserved rest from their adventures, but when a wealthy Russian heiress disappears, Prudence cannot resist the call of danger ...and Bélisaire finds himself obliged to follow his wife on what becomes more than their average turbulent journey. Much to their surprise, their investigation into the missing heiress leads them on the trail to a new-age plastic surgery health spa, where a mysterious scientist holds the secret to a fountain of eternal youth ...