Ruby the Young Witch
Young Ruby Strangelove has a very special secret - she is a Witch! When she discovers her long lost mother was abducted by evil forces she sets out to use all her magical powers to get her back. Ruby Strangelove is a magical story, with amazing special effects, about a young girl journeying through the universe defeating evil to be reunited with the mother she thought she would never see again.