Sasquatch Sunset
In the misty forests of North America, a family of Sasquatches — possibly the last of their enigmatic kind — embark on an absurdist, epic, hilarious, and ultimately poignant journey over the course of one year. These shaggy and noble giants fight for survival as they find themselves on a collision course with the ever-changing world around them. Starring Riley Keough (Mad Max: Fury Road, American Honey) and Academy Award-Nominee Jesse Eisenberg (Zombieland, The Social Network), acclaimed directors David and Nathan Zellner (Kumiko, the Treasure Hunter) bring you the greatest Bigfoot story ever told.