Shimmy: The First Monkey King
From the creator of Disney's 'Dinosaur' comes the story of Shimmy, a cheeky monkey with newly discovered superhero-like powers who must learn how to control his extraordinary transformative abilities and prevent powerful demonic forces from sending the universe into chaos.