Status Update
When Kyle, a social outcast, happens upon a magical phone app that causes anything he posts to come true, he uses it to create his idea of the “perfect” life. He even wins the affection of the two most beautiful girls in school. However, he soon learns that the life he created is far from perfect, and that being yourself, imperfections and all, is the only way to find true happiness in life.