Tamara Murphy - Spirograph Studies
Spirograph Studies have leapt onto the Australian music scene with their detailed, textural approach to playing improvised music. Post-rock, post-jazz and post-minimalism, they shamelessly steal sonic palettes from all areas to build their cinematic sound.