Thanks for Sharing
From first-time director Stuart Blumberg (The Kids are All Right), comes a sharply comic and deeply moving look at a very different kind of modern family. This haphazard family is forged by three men trying to navigate life, love and the emotional land mines of New York City while recovering from addiction. Mark Ruffalo, Tim Robbins and Broadway star Josh Gad (The Book of Mormon) anchor a stellar ensemble cast in a story about the kind of friends, who, no matter how wild their rises and falls, always put each other back together again. The three men - including an over-achieving environmental consultant (Ruffalo), a married father with long term success but daily challenges (Robbins) and a wise-cracking, out of control ER doc (Gad) - highlight the various stages in the process of conquering addiction and the community one needs to survive. On their own, they are each are smart, charming and completely broken... but together, they come to realise, they might have a real shot at happiness. Thanks for Sharing is directed by Stuart Blumberg from a screenplay by Blumberg and Matt Winston. The film stars Mark Ruffalo, Tim Robbins, Gwyneth Paltrow, Josh Gad, Joely Richardson, Patrick Fugit and pop star Alecia Moore.