The Dagger
In 1960s Belgrade, a young and much-loved singer Aleksandar Kiš is murdered in his flat. His body is discovered by Ana, his model lover. For Inspector Marko and his team, the case seems unsolvable. The subsequent investigation pieces together the victim’s past and reveals the price of his success: Ambition, cynicism and many enemies.