The Double
When a U.S. Senator turns up dead with his throat slit, retired CIA operative Paul Shepherdson (Richard Gere) is sure it bears the mark of infamous Soviet assassin Cassius. The only problem is that Cassius was thought to have been killed years ago. Forced back into service, Paul is teamed with a hotshot FBI agent Ben Geary (Topher Grace) who believes that Cassius has been active all this time. As the pair get closer to the shocking truth, Shepherdson is forced to re-examine everything he thought he knew, in this edge-of-your-seat espionage thriller.