A whistle. The stands of the stadium get loud. The players protest angrily. The presenters follow the action on the field. In the middle of it, the referee. The whole stadium watches him. Now he has to decide. With the referee Fedayi San we experience the highs and lows of a football game, what it means to earn respect on the field and direct the energy of an entire stadium.