The Ghazi Attack
Inspired by true events, The Ghazi Attack is India's first underwater war film. The story revolves around the events that unfolded right before the Indo-Pakistan war of 1971, when the Pakistani Submarine Ghazi (Asia's most powerful fast-attack submarine at the time) attempted to destroy the Indian aircraft carrier Vikrant.