The Hamburg Cell
The story of the students-turned-suicide bombers whose devastating attacks on the World Trade Centre and the Pentagon changed the course of the 21st century. Follow the extraordinary journey taken by these men, from their initial meetings in Hamburg through to the devastating attacks on the US on 11 September.