The Summit Within
A group of wounded, injured, and sick military veterans from around the world embark on an expedition to conquer a 4000+ meter peak and the Great Sand Dunes in Colorado. This journey is both a physical and mental challenge, as nature heals their scars. Each step towards the summit represents overcoming personal battles and reaching the peaks of their inner struggles.