Tomcat
Andreas and Stefan lead a happy and passionate life. Together with their beloved tomcat Moses, they live in a beautiful old house in Vienna's vineyards. They work as a musician and scheduler in the same orchestra, and they love their large circle of friends. An unexpected and inexplicable outburst of violence suddenly shakes up the relationship and calls everything into question - the blind spot that resides in all of us.