Transcarpathians
Based on the Transcarpathia trail, an ancient mountain route that runs through the Ukrainian Carpathians, The Roosters seek to connect Krakow with Kiev by crossing the Ukrainian mountain range. A long and complicated journey that will test both their strengths and relationships.