Transit
Oliver Meinborn's graduation film from the International Film School Cologne TRANSIT screened at the Hofer Filmtage and won Best Short Film at the Wag Film Festival. A comedy, we watch the staid penny pincher Dieter and his Sherlock Holmes friend Ronan go on an unexpected road trip.