Two Shots Fired
Mariano, 16, inexplicably and without warning, shoots himself twice and improbably survives. Then, life goes on. His brother pursues a romance with a girl working at a fast-food joint, his mother takes off on a trip with a stranger, and Mariano recruits a woman to join his medieval wind ensemble.