Verdi - Aida
Conductor Paolo Arrivabeni leads the Orchestre et Choeurs de l’Opéra Royal de Wallonie in this performance of Aida. Although Aida is considered one of the most often performed operas of all time, this was the Italian Maestro's first time to conduct Giuseppe Verdi's masterpiece. Soloists of this interpretation, recorded 2014 in Liège, Belgium are Kristin Lewis, Massimiliano Pisapia...