Verstappen - Lion Unleashed 3
After an intense season Max Verstappen, his father Jos, his manager Raymond Vermeulen and David Coulthard look back on the record breaking 2023 season. The Dutch driver and his Red Bull Racing Team showed no mercy and humiliated the rest of the grid.