Ultimate Gasly
Follow GP2 champion Pierre Gasly during his first F1 season. See into his daily life as he trains and spends free time with friends and family, and get a look backstage at Grand Prix events.
Take a look at the details that go into Pierre Gasly's Formula One suit. With weight being crucial, the materials allow for the lightest weight possible while still being flame and heat resistant.
Youth
Coming from a family with a love for motor sports, Pierre Gasly always knew he wanted to race. His parents knew their son was made to be a champion – hear them reminisce about Gasly's young career.