Driving DTM
Monza
The start of the 2021 DTM season is a home event for the Italian-based Red Bull AlphaTauri AF Corse team and drivers Liam Lawson and Alex Albon are aiming for a fast start in Monza.
Lausitzring
After a winning start to the DTM season, Liam Lawson is in Germany for race two at the Lausitzring, but his preparation isn't exactly the norm, as he's whisked into the air for an 'extreme interview'.
After almost missing a flight to Zolder, then being forced out of race one after a crash, can Liam Lawson and Red Bull AlphaTauri AF Corse teammate Alex Albon continue their fine start to the season?
In a weekend of mixed fortunes for Alex Albon and Liam Lawson, the pair take time out between races to drive each other around the Nürburgring's famous 'green hell' Nordschleife circuit.
The AF Corse team are getting ready for the race at the Red Bull Ring in Spielberg, Austria, but before that Liam Lawson is taken for an extreme flight in a Red Bull Ring Air Force plane.
Alex Albon and Liam Lawson arrive in Amsterdam for round six of the DTM championship at TT Circuit Assen, where Lawson is looking to continue his pursuit of Kelvin van der Linde and the points lead.