Without A Name
Tens of thousands of soldiers are missing in action in the war in Ukraine. At the collection centre in Odessa, there are so many unidentified bodies that train cars are being used to store them. Doctors and volunteers are risking their lives to recover them from the battlefields. The extremely high human cost of a war of attrition that leaves entire families waiting, is becoming clear.