Young, Fragile
Leonid is still mourning an old relationship. His friends, the couple Max and Toni are supportive, but he longs for a different kind of closeness. On a date he meets Leyli , who is older and more self-confident and they end up spending the night together. Leonid begins to explore his own definition of masculinity ... A modern reflection on love, sexuality and role models.