My Name is Busaba
Busaba (Namthip Jongrachatawiboon), a talented chef trained by a prominent culinary expert, finds her life unraveling when she loses her job and discovers her boyfriend's infidelity. At thirty-five, she feels her dreams slipping away until she meets Saran (Thanapat Kawila), the son of a successful business family who owns a popular restaurant. When Saran hires Busaba as his chef, she sees a chance to rebuild her life. As they work together, she unexpectedly falls for her boss, wondering if he might share her feelings despite her past disappointments. Inspired by the Korean drama "My Lovely Sam Soon," this is a 2020 South Korean romantic comedy directed by Pantham Thongsang and Karan Khum Anuwong.