Search WWW
Bae Ta-mi, director at search engine giant Unicon, must represent the company at a hearing to determine whether it is manipulating trending keywords.
Ta-mi suffers the repercussions of her testimony, including a fallout with Song Ga-gyeong, and runs into the man from the arcade.
Ta-mi visits her ex-boyfriend, Joon Soo, to find a new job for Morgan who lost his job because of her.
All Barro employees receive an email about Cha Hyeon; meanwhile, Ga Gyeong goes through a difficult time and ends up pleading for forgiveness from Jang Hee Eun.