1066: The Year That Changed Everything
Experience the drama of a dynamic year in medieval history centering on the Norman Conquest of England. Taking you from the shores of Scandinavia and France to the battlefields of the English countryside, this series plunges you into a world of fierce Viking warriors, powerful noble families, politically charged marriages, tense succession crises, epic military invasions, and more.