24: Legacy
When an attempt on U.S. Army Sergeant Eric Carter's life is made after his return home from a mission to kill terrorist leader Bin Khalid, he discovers that he and his fellow Rangers' identities have been compromised.
When Ben Grimes demands money in exchange for the list he seized from a safe box in Khalid's compound, Carter must go back to his roots to help obtain the money.
Carter escapes from the police precinct and puts his trust in the CTU as he plans a meet up with Grimes to do an exchange. Rebecca and Donovan try to isolate the leak and Amira and Harris deal with a small problem in their plan.
Grimes has information for Carter that might lead them to the terrorist. Nilaa is sequestered and questioned by Rebecca at the Donovan compound.
Carter and Grimes try to make a deal with the leader of a smuggling ring in order to find out the location of the terrorists for whom they've been searching. Amira and Khasan get a visit from an unexpected guest, while progress is made on the leak.