90 Day Journey: Elizabeth & Andrei
Elizabeth met Andrei, who is from Moldova, while traveling abroad, and they're anxious to start a life together as husband and wife. However, first they must overcome months of visa delays and the persistent doubts of her large, outspoken family.
Elizabeth is traveling to Ireland to join her Moldovan fiance, but her friends have concerns.
Elizabeth and Andrei have new wedding plans, and Elizabeth heads to Miami for her bachelorette party. Plus, Andrei confronts Elizabeth's sister.
Elizabeth and Andrei get exciting news about their expanding family. Then, Andrei fights for boundaries when Elizabeth's father pushes him too far.
Elizabeth goes to her dad for money behind Andrei's back. Andrei considers a new career, and Elizabeth gives him a wake-up call about their finances.