90 Day Journey: Molly & Luis
Molly and Luis learn that a lot can happen in 90 days when he arrives from the Dominican Republic and moves in with her and her two daughters in Georgia.
Luis asks Molly's teenage daughter for proposal advice and worries about the end of his single life.
Luis enjoys his bachelor party, and Molly asks him to work on his relationship with her daughters.
Molly confronts Luis about his attitude and reveals something surprising about their relationship.