A Bona Fide Killer
Yoo Bo Na (Kong Hyo Jin) seems like any other working mother, but she moonlights as "Kingfisher," a legendary sniper executing justice where the law fails. After a three-year hiatus, she returns to her lethal mission, forcing her to balance protecting her family and eliminating ruthless targets. The tension escalates as her husband, investigative journalist Kwon Tae Seong (Jung Jun Won), begins uncovering threads that lead directly to his wife’s shadow life. Simultaneously, detective Lee Dong Jin (Lee Sang Yi) closes in on the vigilante, unaware that his target appears to be a normal mother. Aided by her trusted ally Kim Bong Pal (Sung Dong Il), Bo Na must tread carefully, as one wrong move threatens to dismantle the life she cherishes. This drama was adapted from the web comic of the same name by Yun and Gum Doong.