A Life's Worth
Four young soldiers face their first UN mission in war-torn Bosnia, navigating brutal conflict, impossible moral choices, and the thin line between duty and humanity. A gripping story of war, morality, and the bonds of friendship, love, and trust.
The soldiers receive ominous news of ongoing unrest in the village of Stupni Do. They go to investigate but are denied access to the village and ordered to return to camp.
The four young soldiers have been kidnapped and taken hostage by Serbian ultra-nationalist extremists. Colonel Andreasson is now faced with the dilemma of giving the extremists what they want or refusing to negotiate with terrorists.