A Murderer Goes Missing
In 2007, Holger Algdal is convicted of murdering his wife. Shortly after serving his sentence, Holger disappears without a trace and is found murdered at sea.
Holger Algdal murders his wife with two shots in 2007, but he claims that he actually meant to take his own life. The forensic investigation will show if his retelling is the truth or a lie.
Holger Algdal is released from prison in 2013, but his freedom is cut short when he goes missing. Soon, divers make a gruesome discovery in the waters off Saltö on the west coast.