The Priest From Hell
Three crime reporters from Ekstra Bladet investigate how the priest Thomas Gotthard was able to manipulate everyone into believing that his wife, Maria from Jakobsen, had left home in a depressed state of mind. In reality, he had killed her and spent the nights disposing of her body.
The net tightens around the priest Thomas Gotthard. One day the police surround the couple's house and it slowly dawns on everyone around Maria that he may be behind it. But the police still have no body.