A Town Called Malice
Daddy Cool
Cindy leads Gene on a mission to evade police suspicion and reminds him of the potential in Tony's land. But can they keep their dream secret from the Lords, who arrive in Spain and have questions they want answered?
Let's Go All the Way: Gene and Cindy work to unify warring factions, but a familiar face from Cindy's past creates tremors.
Cindy alienates Eddie, while Kelly loses control. Albert threatens to leave Gene's dreams in tatters.