Riches
Following sudden and devastating circumstances in the Richards family, Nina and Simon are brought back to the UK. A surprising turn of events regarding the future of Flair and Glory brings the reunited family into collision.
Glossy high-stakes drama. As the Richards gear up for the biggest event of the year, bad news comes as a blow to Claudia and Nina's half siblings.
Glossy high-stakes drama. As Andre makes good on his word and finds an investor for Claudia, she and Nina vie for shareholders' votes for control of the business.
Glossy high-stakes drama. A light at the end of the tunnel emerges as Alesha, Gus and Wanda get Stephen's safe open, but its contents are baffling.