Aaahh!!! Real Monsters
Ickis, Oblina and Krumm are three young monsters who are supposed to learn the art of scaring at the Monster Academy. However, this proves to be no easy task for the three adolescents.
The Switching Hour
Ickis, Krumm and Oblina hit the human world on Halloween night. Krumm and Oblina think that Nicky is the real Ickis, after he scared them while he was dressed as Ickis on Halloween.
Krumm loses his smell thanks to the Curse of the Krumm, then in Krumm Goes To Hollywood, Krumm gets a job in a monster movie.
Ickis considers plastic surgery in Monster Makeover. Ickis, Krumm and Oblina try to scare a little girl on an aeroplane.
A lovable monster is spoiling the reputation of monsters everywhere. Ickis, Krumm and Oblina visit a shopping mall.