Ren & Stimpy
Ren, a psychotic Chihuahua, and Stimpson J. Cat, a dim-witted Manx cat who goes by the nickname Stimpy, have a host of many unusual adventures together.
Stimpy's Big Day
After winning a contest for Gritty Kitty Litter, Stimpy leaves Ren to become a Hollywood star, but soon Stimpy realises he misses Ren and returns.
Commander Hoek and Cadet Stimpy go crazy from boredom. Ren and Stimpy promise a family they can rid their house of mice.
Ren and Stimpy get themselves a job. Stimpy reads the bedtime story about a tiny giant who decides to run away.
Commander Hoek and Cadet Stimpy's rocket hurtles out of control, leaving them marooned. Ren and Stimpy are our hosts for a fascinating nature show.