Aaron Needs a Job
Aaron Kaufman steps out of his comfort zone in a big way as he explores motor-driven industries.
What's Old Is New
Aaron starts his job search by testing a restored Sherman tank; after firing the cannon, Aaron braves the dangers of coal mining; later, Aaron works on a steam train that has run for 150 years.
Aaron lays huge concrete mats on the Mississippi River, then plunges into the business of swamp logging. Finally, he explores the largest hydro dam in America.