Ackley Bridge
When Jordan brings a baby into school, chaos follows for teachers Steve and Mandy. Cory plans to 'integrate' with Alya and Missy's revenge on Nas leads her into trouble but what is Nas hiding?
When her life is turned upside down, Missy fights to keep her family together. Nas juggles her forbidden relationship and her crazy family while Mandy tries to forget her one night stand.