Addicted Heroin
Hero (August Vachiravit Paisarnkulwong), the son of a wealthy general, struggles under the weight of his father's strict expectations and impending remarriage. In a last-ditch attempt at freedom, Hero runs away from home to the countryside to live with his aunt, where he enrolls in a new school with hopes of a fresh start. At his new school, Hero meets Poppy (Mac Nattapat Nimjirawat), but the two initially butt heads due to their different economic backgrounds. In order to get closer to Poppy, Hero hides the truth of his family's wealth, which works for a time – until Hero discovers that Poppy is actually the son of his father's new wife, making the two boys stepbrothers. Will their budding relationship manage to withstand the pressures of hidden truths, classmates' bullying, familial drama, and a jealous ex, or is it all too much to ask for? This is a Thai adaptation of the Chinese novel "Are You Addicted?" by Chai Ji Dan.