Adriana, Tino & Me
Happiness
When it is sunny, it is time to run in the garden, ride bikes and have a picnic. Tino wakes up with a smile on his face and decides to play with Adriana.
Anger
Tino is all grumpy in the morning because his little train broke, but everything gets better when Adriana gives him a kiss and a hug.
Tino and Otto the Zebra have fun together being good friends with shared interests.
Tino feels sad when Adriana leaves him alone to participate in a cooking competition. However, the promise of a slice of cake makes him happy again.
Monsters, ants and strange noises terrify Tino, but he overcomes his fear thanks to Adriana.
While Adriana waits for Marta, Tino seems displeased. Perhaps he is experiencing jealousy for the first time.