Pop Paper City
Plom, Phoebe, Mae-Mae, Hooper, Zip, and Fly are a group of unique paper friends who live in Pop Paper City. They find new ways to have fun, such as playing pirates, building theme parks and even exploring outer space.
Hooper shows his friends his cowboy storybook. The friends want Hooper to be the sheriff of Pop Paper City. They make him a hobbyhorse as a gift and Hooper is overjoyed.
It's the opening of the Pop Paper City museum. Zip and his friends try to find a fossil for the museum display. When they can't find a fossil, they decide to make a dinosaur instead. Zip thinks the dinosaur is very frightening.