Advance Bravely
As the son of a wealthy family, Xia Yao (Gong Jun) has long embraced his reputation as a playboy, but a sudden change of heart leads him on a quest for redemption. As he tries to reinvent himself, he captures the attention of the determined Yuan Ru (Li Qiao Dan), who seeks to win his affection with the help of her brother, Yuan Zong (Jason Xu), a former special forces soldier. However, as Xia Yao and Yuan Zong bond over their shared experiences, they find an unexpected connection that complicates matters. Caught in a web of affection and rivalry, Yuan Ru faces the heart-wrenching realization that her love interest may have fallen for her brother instead. Can true love prevail amidst the challenges of family loyalty and personal transformation? This 2017 Chinese BL drama was adapted from the novel of the same name by Chai Ji Dan and was directed by Yang Long.