Airport Security
Following the authorities of El Dorado airport in Colombia and its fight against daring criminals who try to transport drugs in very ingenious ways, as well as deportations, falsification of documents and other crimes.
Carry-On Cocaine
Dogs are able to detect an otherwise ingeniously hidden drugs shipment. Later, the race is on to save the life of a man who has attempted to smuggle cocaine capsules inside his stomach.
After being arrested with cocaine in his suitcase, a man accuses his son-in-law of tricking him; two individuals posing as a couple of young tourists turn out to be complete strangers carrying cocaine capsules inside their bodies.