Akiba Maid War
Akiba Maid War is an original Japanese anime television series produced by Cygames and P.A. Works. It is directed by Sōichi Masui and written by Yoshihiro Hiki, and features character designs by Manabu Nii and music by Yoshihiro Ike. It premiered on October 7, 2022, on Tokyo MX, BS11, KBS Kyoto, and SUN. Sentai Filmworks licensed the series, and is available for streaming on HIDIVE. In Europe and India, Crunchyroll licensed this series.