Alpha House
No Shame
The senators adjust to their new roommate, and his girlfriend, as preparations for the Congressional Delegation to Afghanistan continue. Meanwhile, Louis' appearance on the Colbert Report takes a wrong turn, leaving him to find new ways to win votes.
As the re-election battles heat up the four senators travel to Afghanistan as part of a Congressional Delegation and encounter an unexpected surprise.
After an explosion in Afghanistan leaves Louis injured, Adriana makes controversial private arrangements for the group to return home. Louis returns home a hero warmly welcomed by his wife and friends, while Gil John is left to repair his image.
Tempers heat up as Maddie arrives to help Gil John prepare for his upcoming debate with Digger. Meanwhile, Louis continues to recover in the hospital and Senator Armiston leads an ethics committee investigation against Robert.
Louis continues to gain constituent support as Shelby chronicles his recovery. Meanwhile, Gil John faces Digger Mancussi in a town hall where he struggles to keep up with his polished and well-liked opponent.